De polis niet meer per post maar per mail
Bij Luyten Adviesgroep wordt altijd gewerkt aan verbetering. Hierbij wordt met name gekeken naar de wens vanuit de klant. De voorkeur van de klant verandert, we regelen steeds meer online. Van bestellingen plaatsen tot het regelen van de bankzaken. Om mee te gaan met die ontwikkelingen en onze klanten een zo goed mogelijke service te bieden wordt er gedigitaliseerd.
Digitale post
Per 1 januari 2022 gaan we over op digitaal. Via Mijn Luyten is het voor onze klanten mogelijk om de eigen zaken in te zien. Je maakt een account aan en kunt eenvoudig inloggen. Hier vind je een overzicht van de lopende verzekeringen en eventuele schades die zijn gemeld.
Wat gaat er dan nog veranderen? Verdere communicatie wordt ook gedigitaliseerd. Dat betekent geen papieren post meer op de deurmat, maar gewoon een e-mail waar alle benodigde informatie in te vinden is. We hebben gemerkt dat het versturen van brieven per post niet meer altijd de voorkeur krijgt. Overgaan op digitale communicatie draagt ook bij aan het terugvinden van informatie. De klant heeft voortaan alles digitaal beschikbaar. Geen gedoe meer met volle ordners en stapels papier. Alles direct bij de hand. Dit biedt transparantie en overzichtelijkheid. Het scheelt ook nog onnodig papiergebruik, zo dragen we ook ons steentje bij.
Voor iedereen een oplossing
Natuurlijk is het ook nog mogelijk om onze brieven per post te ontvangen. Niet iedereen wenst alles digitaal te ontvangen, dat vinden we bij Luyten helemaal geen probleem. We bieden graag de beste optie voor al onze klanten. Benieuwd wat er voor jou gaat veranderen? Neem direct contact op met één van onze adviseurs.